Evans - Uppror

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Cornelia hade en upprorisk dag, så direkt hon kom hem efter skolan bad hon sin syster färga håret på henne. Så nu är Cornelia rödhårig! 


Sen fick Cornelia någon till snilleblixt, hon skulle lära sig spela piano. Chanel kan inte hålla sig för skratt när hon hör hur hemskt det faktiskt låter.


Så istället för att lyssna på Cornelias hemska pianospelande går Chanel ner till nedervåningen för att läsa lite böcker, i lugn och ro på hennes nya iPad.


För att Chanel också ska ha något att göra fick hon ett skelett, så hon kan öva på färdigheten vetenskap.

När skoldagen är slut tillbringar Cornelia resten av dagen med vänner. Men blyga Chanel stannar hemma.. som vanligt.


Simlisch

Finns det en möjlighet att man kan få ladda ner Cornelia? Hon var så fin, och i sin röda hårfärg! :)

Svar: Som jag skrev i ett tidigare inlägg så kan jag inte lägga upp simmar på exchange :( Annars hade jag gjort det!
"Kaka"

Rolo

Tycker väldigt mycket om båda systrarna, men jag är nog lite mer för Chanel, för hon är rätt lik mig... Inte jättesocial, gillar att läsa och lätt för skolan :D

Svar: Önskar att jag var mer som Chanel, haha!
"Kaka"

Simlisch

Sv: Åh, okej :o Men mediafire då? :)

Svar: Det går inte att exportera dem överhuvudtaget :( Kan alltså inte "få ut simmen" ut mitt spel. :(
"Kaka"

Simlisch

Vad synd :(



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?