Evans - Besvikna föräldrar

| Postat i: TS3: Familjen Evans

Tanken var alltid att Ken skulle gå på universitetet, att plugga hårt för att sedan få ett välbetalt jobb. Han har nu insett att han inte vill göra det. Han vill inte gå på universitet! Han vill bli livräddare och för det är inte en utbildning särskilt viktigt.


Samantha jobbar hårt med hotellet. När familjen hade pengar nog byggde de en pool! 


När Ken växt upp till ungdom vågar han berätta för sina föräldrar att han inte alls vill gå universitetet. Pappa Adam bryr sig inte så mycket, "Det är ju ditt liv, ditt val. Gör som du vill!" säger han lite bittert. Mamma Samantha däremot, hon har mycket att säga till om! Hon berättar om hur hon och Adam träffades, att man kan hitta sin livs kärlek där. Sen tillägger de det självklara, det ger dig en bra start i jobblivet! Men nej, Ken har besetämt sig. Han ska inte gå på universitetet. Iallafall inte nu.

Mitt i natten kommer en inbrottstjuv och stjäl deras dusch. 


Hilda

Älskar Evans!!

Simslove

Vad fin familj! :)

Sara, Simsdeluxe

Är så glad att du kommit igång ordentligt igen! :)

Sofia

Hej, din presentations bild på bloggen, skulle du vilja hjälpa mig göra en? Jag har inte poseplayer eller någonting. Men om du är villig att göra detta kan jag lägga till dig i min länklista? Jag vill att simmen ska vara brunett, ha långt hår(ungefär som hon på bilden) och coola kläder. Välj själv! Hoppas du vill göra detta! Jag ska tipsa om dig på min blogg isf! :)

Svar: Jag hjälper dig gärna med det! Men skulle du kunna beskriva lite mer om hur du vill att hon ska se ut? Vill göra dig så nöjd som möjligt! :)
"Kaka"

Sofia

Nästan som hon på din blogg. Har du några militär byxor? Toppen bryr jag mig inte så mycket om. En vit tröja helt enkelt :) Hon ska vara brunett och ha långt hår. Gärna den frisyren som Samantha Grey har i släktträdsinlägget. Posen vet jag inte. Men en vågad och häftig pose! :)

Svar: De enda militärbyxorna jag har är de min sim (Samantha Grey) har på min profilbild, men om du vill att jag ska använda dem så går det bra för mig! Att hon är lik Samantha gör ingenting, jag ska ändå göra en ny profilbild åt mig själv. Så låter det bra, att hon blir lite lik min sim Samantha? :)
"Kaka"

Sofia

Ja, tack så mycket! Jag länkar dig nu! :) Men hur ska du skicka mig bilden? Du kan lägga upp den på din blogg i några minuter och sedan ta bort den när jag laddat ner den? Eller? :)

Svar: Ja, jag skulle kunna göra det... men är det inte lättare om jag får din mail och mailar den till dig? Du kan maila mig på [email protected] isåfall :)
"Kaka"

Sofia

Okej, vi kör så! Jag mejlar nu! :)



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?