För er som missat den senaste livesändningen

| Postat i: Allmänt, Tips
Har ni - precis som jag - missat eller inte orkat se den senaste livestreamen? Då kan ni se den här! 
De kommer visa en hel del från The Sims 3 Semesterparadis, så detta passar perfekt för er som är nyfikna.
Watch live streaming video from electronicarts at livestream.com
 


leavanny.blogg.se

Snygg blogg :)

Julia

Hej!

Jag undrar om du vill ha ett länkbyte för älskar verkligen din blogg !

// Julia

Annis

När ska du börja blogga igen?
Saknar dina inlägg♥

Svar: Hej, jag vet faktiskt inte :( Jag är verkligen ledsen över att bloggen stannat upp såhär, men jag har ingen simslust alls. När jag fått den tillbaka ska jag självklart börja blogga igen!
Simsing aka. Kaka

Emme (simsaren)

Länkbyte? Gillar din blogg! :)

Svar: Jag lägger till dig nu på en gång! :)
Simsing aka. Kaka

Anonym :)

Läste ditt svar på kommentaren... :(
Hoppas simslusten kommer tillbaka.
Saknar dina inlägg och bloggen.
Jag kollar in på den varje dag. :)
Jag minns att du tipsade om lärningssakerna till småbarn från Aurora Skies en gång, men nu hittar jag inte inlägget. Är det borta? Kan du ge mig en länk till inlägget?

Svar: Kolla alltid i kategorin "The Sims 3 Store" om du letar efter något liknande. Här har du länken: http://simsing.blogg.se/2013/march/downloadstips-gastol-lekhage.html :)
Simsing aka. Kaka

Anonym

Läste ditt svar på kommentaren... :(
Hoppas simslusten kommer tillbaka.
Saknar dina inlägg och bloggen.
Jag kollar in på den varje dag. :)
Jag minns att du tipsade om lärningssakerna till småbarn från Aurora Skies en gång, men nu hittar jag inte inlägget. Är det borta? Kan du ge mig en länk till inlägget?

Svar: Kolla alltid i kategorin "The Sims 3 Store" om du letar efter något liknande. Här har du länken: http://simsing.blogg.se/2013/march/downloadstips-gastol-lekhage.html :)
Simsing aka. Kaka

Emelie

Heej, såg i ditt arkiv att du gör länkbyten! Skulle du vilja göra ett med mig? :)

Svar: Hej! Jag gör jättegärna ett länkbyte med dig, lägger till dig nu på en gång :>
Simsing aka. Kaka

Let's play the sims

Hej! Jag heter Lii och driver bloggen www.letsplaysims.blogg.se. Jag driver också, som du kanske förstår på bloggnamnet, en blogg om sims och jag undrar om du skulle vara intresserad av ett bloggbyte. Alltså att du länkar till min blogg i din meny och jag till din? vad tycker du om det? :) Kram så länge!

Svar: Hej, jag gör gärna ett länkbyte med dig. Lägger till dig nu på en gång!
Simsing aka. Kaka

Alicia

Hej!
Hittade din blogg idag och har läst jätte mycket och den är jätte bra!
Men när jag kollade datumet då du senast gjorde ett inlägg var de i April, och det var ju rätt längesen så det skulle vara roligt ifall du uppdaterade snart igen!

Kram :)

Svar: Jag ska göra det så fort jag får simslusten tillbaka! :)
Simsing aka. Kaka



Innan du kommenterar...
- Använd sökrutan i headern innan du frågar något.
- Titta gärna i min [FAQ] innan du ställer en fråga.
- Undrar du vart jag laddat ner något? Kolla först i kategorin [Where Can I Find]. Finns inte det du frågar efter där så är det bara att kommentera "WCIF Cassies byxor?" t.ex.
- Var vänlig kommentera [detta] inlägg om du är intresserad av ett länkbyte.


Kom ihåg mig?